Hakkımda

Prof. Dr. Ozan Doğan, çalışmayı ve başarıyı kendine ilke edinmiştir. Lise eğitimini Diyarbakır Cumhuriyet Fen Lisesi’nde tamamlayan Dr. Doğan, 2001 yılında üniversite sınavlarında Türkiye genelinde başarı göstererek tıp fakültesini kazandı. 2007 yılında Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun olarak Tıp Doktoru unvanını aldı.

Doç. Dr. Ozan Doğan

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olma hayalini gerçekleştirmek isteyen Dr. Doğan, Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniğinde uzmanlık eğitimine başladı.

2015 yılında ‘‘Kadın Hastalıkları ve Doğum’’ alanındaki ‘‘Ovulasyonlu ve Ovulasyonsuz Hastaların Ovaryan, Endometrial ve Uterin Kan Akımlarının Değerlendirilmesi’’ isimli tezini sunarak Kadın Hastalıkları ve Doğum ihtisasını tamamlayıp Uzman Doktor unvanını aldı.

2016-2017 yıllarında, Devlet Hizmet Yükümlülüğü süresince mesleğine, Düzce Atatürk Devlet Hastanesi’nin Kadın Hastalıkları ve Doğum Bölümünde Uzman Doktor olarak devam etmiş olan Dr. Doğan Ürojinekoloji ve Genital Estetik/Kozmetik Cerrahi gibi ileri derecede deneyim gerektiren ameliyatlar ile adından sık sık söz ettirdi.

2017 yılında Devlet Hizmet Yükümlülüğünü tamamlayan Dr. Doğan, Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevine devam ederek, burada da birçok başarıya imza attı. Deneyim ve beceri gerektiren birçok ameliyat gerçekleştirerek onlarca asistanın eğitimine de katkıda bulundu.

2018 yılında Türk Jinekoloji ve Obstetrik Derneğinin Yükselen Yıldız Ödülüne layık görüldü.

2018 yılında ‘‘A randomized comparison of a single-incision needleless mini-sling versus an inside-out trans obturator mid-urethral sling in women with stress urinary incontinence: 24 month follow-up results’’ adlı çalışmasıyla Prof. Dr. Ozan Doğan 16. Ulusal Jinekoloji ve Obstetrik Kongresi, En iyi İkinci Bildiri Ödülün’ü kazandı.

Dr. Doğan birçok ulusal ve uluslararası yayınla dünya tıp literatürüne katkıda bulunarak, 2019 yılında Doçentlik unvanını aldı.

Türkiye’de henüz yeni uygulanan ve gelişmekte olan kozmetik jinekoloji ameliyatlarının rüya olmaktan çıkarılmasında katkısı fazlasıyla büyük olan Dr. Doğan, yaptığı öncü ve önemli ameliyatlar ile birçok kez eğitimlerde yer aldı. Her fırsatta yurt dışına giderek yeni gelişmeleri takip etmeyi de ilke edinen Dr. Doğan'ın yurt dışı ve yurt içi dergilerde birçok bilimsel makalesi, kongrelerde oturum başkanlığı ve konuşmaları mevcuttur.

2019 yılında J-EST Kliniği‘ni kurarak, klinik pratiğine ve bilimselliğine, Nişantaşı’ndaki özel muayenehanesinde devam etmektedir.

Yayınları ve Bildirileri Ödülleri, Katıldığı Kongreler ve Kurslar